AANMELDING
Onderaan elke dagtochtpagina op onze website ziet u de knop “Inschrijven”.
Als u hierop klikt krijgt u het inschrijfformulier te zien, waarmee u zich kunt inschrijven voor de betreffende dagtocht. Per formulier kunt u één persoon aanmelden.
Als aanmelden niet lukt via onze website, neem dan contact met ons op per e-mail naar nethcotgad.[antispam].@devolharding.nl of telefonisch via telefoonnummer 070-2210584.
Vermeld hierbij altijd ook uw lidnummer én de opstapplaats van uw keuze. Deze gegevens hebben wij nodig om u te kunnen inboeken.
Ja, zodra u zich heeft aangemeld (of door ons bent ingeboekt) voor een dagtocht, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail (mits wij uw mailadres in ons bestand hebben). Als er geen mailadres van u bij ons bekend is ontvangt u dit bericht niet. De factuur die u kort na boeking ontvangt geldt dan als uw bevestiging dat u staat aangemeld voor de desbetreffende dagtocht.
Onze dagtochten en activiteiten zijn uitsluitend bedoeld voor leden, aangezien we deze tegen zeer scherpe tarieven aanbieden. Uiteraard is het mogelijk als u vrienden, kennissen of familie mee wilt nemen op een dagtocht zodat u gezellig samen kunt gaan!
Zijn zij nog geen lid van de Volharding? Dan is het de bedoeling dat zij ook een persoonlijk lidmaatschap aanvragen. Inschrijving voor het lidmaatschap is gratis is mogelijk via het online inschrijfformulier op onze website: https://www.devolharding.nl/lid-worden
Nadat zij hun persoonlijke lidnummer hebben ontvangen kunnen ook zij zich hiermee aanmelden voor de dagtochten.
U kunt doorgaans kiezen uit twee opstapplaatsen:
• Den Haag CS – busplatform boven (achteraan op het platform bij het touringcar paviljoen/ Flixbushalte)
• Rijswijk – de Schilp (Schaapweg 4, bij zwembad/sportcomplex, hier kunt u bovendien gratis parkeren)
Dat verschilt per dagtocht. De precieze tijden kunt u altijd nalezen op onze website bij de desbetreffende dagtocht. De vertrektijden komen tevens te staan op de bevestigingsmail die u ontvangt na inschrijving én op uw factuur.
Dit kunt u doorgaans zien bovenaan de betreffende dagtochtpagina op onze website.
Zit een dagtocht vol? Dan staat dit bovenaan vermeld. U kunt zich dan wel nog aanmelden voor deze dagtocht maar dan komt u op de wachtlijst te staan.
De wijze van aanmelden werkt hetzelfde als wanneer een dagtocht nog niet volgeboekt is: via het aanmeldformulier onderaan de pagina van de dagtocht óf telefonisch / per e-mail.
Mochten er weer plaatsen vrij zijn gekomen, dan wordt er contact met u opgenomen.
WIJZIGING / ANNULERING BOEKING
Het is nog mogelijk dit te wijzigen. Hiervoor kunt u contact opnemen per e-mail naar nethcotgad.[antispam].@devolharding.nl of telefonisch naar 070-2210584.
Mocht u ziek worden of om een andere reden niet mee kunnen met de dagtocht waarvoor u geboekt heeft, dan kunt u uw deelname annuleren.
Op onze dagtochten zijn onderstaande annuleringsvoorwaarden van toepassing:
- Tot 14 dagen vóór aanvangsdatum van de dagtocht is kosteloos annuleren mogelijk
- Bij annulering 14 - 5 dagen vóór aanvangsdatum geldt: 50% annuleringskosten (50% van de dagtochtkosten wordt naar u teruggestort)
- Bij annulering binnen 4 dagen vóór aanvangsdatum geldt: 100% annuleringskosten (geen teruggave)
Annulering kunt u doorgeven aan onze afdeling dagtochten per e-mail naar nethcotgad.[antispam].@devolharding.nl of telefonisch via 070-2210584.
NB: Mochten wij in uw plaats iemand anders kunnen plaatsen vanaf een wachtlijst, dan kan afgeweken worden van de standaard annuleringskosten, en ontvangt u alsnog het volledige bedrag retour.
Als u reeds geboekt én betaald heeft en u wilt uw deelname annuleren kort van tevoren, dan is het eventueel mogelijk om iemand anders uit uw eigen familie-/kennissenkring in uw plaats mee te laten gaan.
Dit dient u wel altijd van tevoren door te geven. De gegevens die wij nodig hebben zijn de volledige naam, geboortedatum en telefoonnummer van deze persoon.
Dit kan per e-mail naar nethcotgad.[antispam].@devolharding.nl of telefonisch via 070-2215084
FACTUUR & BETALING
Bij reserveren via onze website kunt u meteen per Ideal betalen.
Mocht u geen internetbankieren gebruiken, dan kunt kiezen voor de optie Factuur bij het afronden van uw aanmelding. U ontvangt dan na aanmelding een factuur van ons (per e-mail of post), waarmee u via bankoverschrijving de betaling in orde kunt maken.
Komt u op de wachtlijst bij het aanmelden voor een dagtocht? Dan wordt de factuur pas verzonden als u definitief ingeboekt wordt nadat er plaatsen vrij zijn gekomen en u alsnog mee kunt.
Betalingstermijn van een factuur is doorgaans 14 à 21 dagen (afhankelijk van de aanvangsdatum van de dagtocht). Bij boeking zeer kort voor aanvangsdatum zal de betalingstermijn ca. 3 dagen zijn.
Controleer goed of u het juiste rekeningnummer en tenaamstelling heeft gebruikt:
Het rekeningnummer voor dagtochten is:
NL43 RABO 0374 519 773 ter name van CUVO-De Volharding
Ondervindt u nog steeds problemen bij uw overschrijving? Dan kunt u het beste contact opnemen met klantenservice van uw bank.
Het is uiteraard mogelijk dat iemand anders namens u uw factuur betaalt
Het is dan heel belangrijk dat diegene uw factuurnummer en naam daarbij vermeldt in de betalingsomschrijving, zodat wij weten voor wie / welke factuur de betaling bedoeld is.
OVERIGE VRAGEN
Tijdens de busrit (dus terwijl u IN de bus zit) bent u gezamenlijk verzekerd via het busbedrijf. BUITEN de bus geldt dit niet en bent u zelf verantwoordelijk voor verzekering indien gewenst (in geval van bijv. diefstal, schade aan bezittingen, letsel).
U kunt hiervoor een kortlopende verzekering afsluiten bij bijvoorbeeld ANWB, OHRA.
Via ons is het afsluiten van een reisverzekering niet mogelijk.
Nieuws en overzichten van onze lopende dagtochten worden doorgaans per nieuwsbrief gecommuniceerd naar onze leden. Dan bent u altijd als eerste op de hoogte van nieuws over de dagtochten.
Mocht u zelf geen tot weinig gebruik maken van e-mail of geen computer bezitten, dan kunt u eventueel het mailadres van iemand anders doorgeven waarop u onze mailberichten zou willen ontvangen. Een andere mogelijkheid is om een overzicht van lopende dagtochten per post bij ons aan te vragen via telefoonnummer 070-2210584.
Jazeker, dat kan. Een rollator en mini-scootmobiel kan gewoon mee onderin de bus.
Het is wel nodig dat u zelfstandig, of met lichte hulp, de traptreden op kunt in de bus.
Ja doorgaans is er altijd een toilet aan boord van de bus voor ‘noodgevallen’.
Dit is per dagtocht verschillend, dit is na te lezen in het programma van de betreffende dagtocht, vermeld op devolharding.nl/activiteiten (onderaan elke dagtocht staat het programma kort vermeld).
Nee, het is altijd ‘vrij zitten’, er worden geen vooraf vastgestelde zitplaatsen geboekt.
Een dergelijk verzoek kunt u doorgeven aan onze afdeling dagtochten, dan wordt uw verzoek op de passagierslijst aangemerkt en kunnen wij er rekening mee houden bij het instappen. Let wel: het kan nooit 100% gegarandeerd worden (indien er zich bijvoorbeeld ook anderen met hetzelfde verzoek melden). Wij adviseren u om bijtijds bij de opstapplaats te zijn, dan is er grotere kans dat het beschikbaar is.
Honden of anderen dieren zijn NIET toegestaan op de bus / boot, ongeacht de grootte van de hond. Uitzondering hierop is een gecertificeerde hulphond. Dit dient u dan wel van tevoren aan te melden.
De Volharding Buurhuis Bautersemstraat 3 Geopend op Kijk op de contactpagina voor meer |